Vés al contingut principal

Estrena dels documentals de la 17a edició del màster en Documental Creatiu

18 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona presenta el 17 de juliol a l'auditori CaixaForum (18 h a 21 h) els documentals realitzats pels alumnes de la 17a edició (curs 2014-2015). Entrada lliure i gratuïta.
Documental del màster en Documental Creatiu
El divendres 17 de juliol el màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB presenta els documentals realitzats pels alumnes de la 17a edició del màster (curs 2014-2015) a l'auditori CaixaForum (Barcelona, metro Plaça Espanya). L'entrada és lliure i gratuïta.

Els documentals que es projectaran són els següents:
  • Cabeza de orquídea
    Angélica té un problema amb la seva sexualitat, un bloqueig psicològic i físic. A través d'un vídeo diari, compartit amb altres dues dones, indagarà en els seus records per entendre què passa amb el seu cos.

Una pel·lícula de Violeta Blasco, Germán Andrés López, Carlotta Napolitano, Angélica Sánchez Martínez i Claudia Zegarra P.

• Ciutat meridiana
    Ciutat Meridiana és un barri de la perifèria nord de Barcelona on les accions quotidianes dels seus habitants es converteixen en un element del paisatge.

Una pel·lícula de Maria Antonia Duque, Graziana Saccente, Maite Redondo, Bally Valdivieso i Alazne Vázquez.

• Farselona (webdoc)
    Les ciutats es construeixen amb més que pedres: es modelen per interessos econòmics, ideologies i, de vegades, una mica de farsa. El webdoc Farselona convida a l'usuari a desvetllar les mitges veritats històriques amagades pels racons del barri gòtic de Barcelona.

Una pel·lícula de Juan Camilo Castell, Paty Godoy, Camilo Palacios, Kika Serra i Mariana Veil.

• La luz que no vemos
    L'infern pot ser el primer estadi del viatge de Dante o la xarxa laberíntica del subsòl de Barcelona, però, i si fos les dues alhora?

Una pel·lícula d'Adriana Bernal, Eviroula Dourou, Diego Encinas, Oriol Esteve i Lázaro Louzao.

• Campanya (Campaña)
    Es munta l'escenari, el públic espera expectant, els actors surten a escena i comença el xou. A Campanya la càmera retrata des d'un lloc inesperat la cursa pel poder. Al llarg de la pel·lícula es manté el dubte sobre què estem veient realment. Qui és el veritable protagonista en la campanya electoral?, els polítics?, els mitjans?, els ciutadans?.

Una pel·lícula d'Andrés Alonso, Catarina Brites Soares, Alejandro Cabrera, Lara Curto, Damián Depetris.

(Foto de la notícia: Documental Campanya)

Més informació:
Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu