Vés al contingut principal

Es reprenen les caminades guiades al Campus

14 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els Migdies al Campus tornen aquest any una proposta de caminades per diferents indrets poc coneguts del campus de Bellaterra i també de Sabadell.  Les sortides s’organitzaran de 14 a 15 h vuit cops al llarg del curs i seran d'uns 4 km cadascuna. La primera està prevista pel dia 19 d'octubre.
migdiesalcampus
Aquest curs torna la iniciativa Migdies al Campus amb una proposta de vuit caminades per la xarxa de camins més desconeguts del Campus de Bellaterra. Les caminades estan organitzades per l'Oficina de Medi Ambient de la UAB i es realitzen en horari de baixa activitat laboral i universitària, de 14 a 15 hores. El recorregut, d'uns 4 kms, permetrà conéixer indrets poc coneguts del campus, i l'observació d'espècies de la flora i la fauna autòctones.

A més, durant aquest curs s'ha previst una caminada pel Campus de Sabadell, que tindrà lloc el dimarts 4 d'abril, durant la Setmana Saludable i Sostenible del Campus SiS.

Les sortides de Bellaterra es faran des de l’Hemeroteca i la de Sabadell es farà des de l’entrada de l’edifici S. L'Oficina de Medi Ambient anirà confirmant el calendari proposat, que podria patir canvis a causa de les condicions meteorològiques.

Les caminades s'organitzen en el marc del projecte Campus SiS i volen incidir positivament en la salut de les persones participants. És per això que es va realitzar una enquesta durant la passada temporada i els resultats evidencien que l'exercici en contacte amb la natura té efectes beneficiosos per a la salut física i mental.

Campus Saludable i Sostenible

L'objectiu general del projecte Campus SiS és promoure un estil de vida saludable entre la comunitat universitària (estudiants, personal d'administració i serveis i professorat) mitjançant la pràctica regular de l’activitat física i el seguiment d’una alimentació saludable; desenvolupar accions informatives i educatives, així com intervencions sobre l’entorn, centrades en la problemàtica de determinats estils de vida; promoure acords i compromisos en els diferents àmbits per potenciar estratègies de cooperació amb la finalitat de ser més eficients en la utilització de recursos.

Més informació.

Dins de