Vés al contingut principal

Es reprenen les caminades guiades al Campus

07 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els Migdies al Campus tornen aquest any amb la proposició de caminades per diferents indrets poc coneguts del campus de Bellaterra i també de Sabadell.  Les sortides s’organitzaran de 14 a 15 h dos cops per trimestre i seran d'uns 4 km cadascuna.
migdiesalcampus
Aquest curs torna la iniciativa Migdies al Campus proposant caminades per la xarxa de camins més desconeguts del Campus de Bellaterra. La intenció és l’organització de caminades en horari de baixa activitat laboral i universitària, de 14 a 15h., d’uns 4 km per indrets poc coneguts.

Per aquest any s’han organitzat dues caminades per trimestre que poden patir canvis per les condicions meteorològiques. A més, durant aquest curs s’ha proposat una caminada pel Campus de Sabadell. Les sortides des de Bellaterra es faran a l’Hemeroteca i les de Sabadell es faran a l’entrada de l’edifici S.

Dins de