Vés al contingut principal

Es renova la junta directiva de l'ACUP

24 gen. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La composició de la junta directiva de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques és rotatòria i està formada per rectors i rectores, i presidents i presidentes de consells socials. A la darrera reunió, la rectora de la UAB, Margarita Arboix, ha estat nomenada vicepresidenta.
ACUP
L'Associació Catalana d'Universitats Públiques ha renovat la seva junta directiva. A la darrera reunió, que va tenir lloc el 24 de gener a Barcelona, Margarita Arboix, rectora de la UAB, va ser nomenada vicepresidenta, i la nova presidenta de l'Associació és la rectora de la Universitat Rovira i Virgili, María José Figueras.

Completen la junta la presidenta del Consell Social de la Universitat Pompeu Fabra, Montserrat Vendrell, com a vicepresidenta segona; la presidenta del Consell Social de la Universitat de Girona, Rosa Núria Aleixandre, com a vicepresidenta tercera; i el rector de la Universitat de Barcelona, Joan Elias, com a secretari. La composició de la junta és rotatòria i es renova anualment. En formen part els rectors i rectores de les universitats públiques catalanes, així com els presidents i presidentes dels consells socials o càrrecs equivalents.

L'ACUP es va crear l'any 2002 i en formen part la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Universitat Pompeu Fabra (UPF), la Universitat de Girona (UdG), la Universitat de Lleida (UdL), la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Els seus objectius fundacionals són defensar els interessos de les universitats públiques i el rol de les universitats en la societat, projectar les universitats internacionalment i promoure projectes singulars o estratègics de col·laboració cercant l'eficiència i el major impacte.

Dins de