Vés al contingut principal

Es renova l’apartat de la intranet sobre avantatges comercials per a la comunitat universitària

06 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB signa acords amb empreses i entitats perquè la comunitat universitària pugui gaudir d'avantatges comercials. Ara, s'ha renovat l'apartat de la intranet on apareixen aquests avantatges, que permeten accedir a descomptes i condicions especials a diferents comerços i serveis.
Apartat d'avantatges comercials de la intranet
La UAB ha renovat l’apartat de la intranet que recull els diferents avantatges comercials de què disposen els membres de la comunitat universitària, gràcies als acords amb empreses o entitats del seu entorn.

Aquest apartat recull els serveis comercials en què les persones vinculades a la UAB (personal docent i investigador, personal d’administració i serveis i estudiants) poden gaudir de condicions especials, així com la informació per accedir-hi. Hi ha diferents tipus de descomptes i facilitats per disposar de serveis com ara assegurances, comerços, lleure,  bancs, etc.

Entre els avantatges que s’hi troben, hi ha nombroses novetats gràcies a nous acords amb l’agència de viatges Nautalia, amb la Clínica Dental Virgen del Pilar, amb companyies d’assegurances (Santalucía, Òmnibus i Atlàntida), amb entitats d’oci i esport (Caldea i Cúpula del Mar) o amb comerços diversos.

D’altra banda, com ja es va informar, la UAB ha signat un conveni amb l’Escola Bressol "La Llar d’en Pitus", de Bellaterra, mitjançant el qual aquesta escola es compromet a donar continuïtat al projecte d’escola bressol de la UAB amb condicions especials per a membres de la comunitat universitària i de l’Esfera UAB.

En compliment d’aquest acord, del 6 al 22 de maig, l’Escola Bressol “la Llar d’en Pitus” obre un període de preinscripció especial per al curs 2015-2016. Les persones que estiguin interessades, s’hi poden adreçar per correu electrònic, a llardenpitus@gmail.com, per telèfon,  al 93 594 00 71, o bé personalment a l’escola, a l’Avinguda Bartomeu, 25, de Bellaterra.

Trobareu l'apartat sobre avantatges de la intranet comercials al següent enllaç: https://intranet.uab.es/group/tots/llistat-dels-avantatges

Dins de