Vés al contingut principal

Es lliuren els Premis Literaris 2018

23 nov. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Museu d'Art de Cerdanyola va acollir el dimecres 21 de novembre l'acte de presentació de les obres guanyadores dels Premis Literaris 2018, que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Cerdanyola i la UAB.
Premiats 2018
D'esquerra a dreta: C.Escolà, J.Plana, J.Domingo, E.Vila i C.Sánchez
Els autors de les obres guanyadores són Josep Domingo-Ferrer, Josep Plana Aspachs, i Borja Díaz Barea.
El dimecres 21 de novembre es va celebrar l’acte de presentació de les obres guanyadores dels Premis Literaris 2018, que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Els autors i les obres guardonades, que ja van ser anunciats en l’acte de lliurament de premis del mes de maig passat, són: Josep Domingo-Ferrer, XXIV Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», amb l’obra Miratge alemany; Josep Plana Aspachs, XXIII Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol», amb l’obra De l’univers estant i una mica més enllà i Borja Díaz Barea, IX Premi de Narrativa Breu «Caterina Albert», amb l’obra El tercer desig.

Un any més, les obres han estat editades i publicades pel Servei de Publicacions de la UAB en format paper i electrònic, exceptuant-ne el relat breu, del qual s’ha publicat el llibre electrònic d’accés gratuït.

Com és habitual, la cita cultural va transcórrer al Museu d’Art de Cerdanyola (MAC) – Can Domènech, en un acte conduït per la periodista Sandra Fullola i en què van ser-hi presents els autors guardonats de novel·la i poesia, el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB, Carlos Sánchez, l’alcalde de Cerdanyola del Vallès, Carles Escolà, i la regidora de Cultura i Polítiques Intergeneracionals de l’Ajuntament, Elvi Vila.

L’acte va començar amb l’anunci de les bases de la nova convocatòria dels Premis Literaris 2019, el període d’inscripcions de la qual s’iniciarà el 10 de desembre, a través de la pàgina web habilitada per al certamen literari i finalitzarà l’11 de febrer de 2019.

La trobada es va amenitzar amb l’actuació de la companyia de circ Voël amb l’espectacle Ex-libris. L’acte es va cloure amb el lliurament dels Premis Nit Lab-MAC «Tancats al museu» 2018, organitzats per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

Dins de