Vés al contingut principal

Ens deixa la professora Clara Mir

20 feb. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 20 de febrer de 2024 ens va deixar la professora Clara Mir, professora jubilada del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació. La Universitat expressa el condol més sentit a totes les persones que el coneixien i l'apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

Clara Mir

Ha mort Clara Mir, professora jubilada del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació, que va impartir docència a la Facultat de Ciències de l'Educació i havia investigat en el camp de la neuropsicologia i l’educació infantil.

Va escriure diversos llibres de poemes: Els Déus i les Bèsties i La paraula des-habitada (Premi de Poesia Josep M. López- Picó 2014), El torn (Premi Marià Manent de poesia 2015) i més recentment, De veu en veu (2010). També va participar en els recitals Barbolles Poètiques amb poemes enregistats a la fonoteca de Joan Colomines.

La UAB expressa el condol més sentit a les persones que l’apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

Dins de