Vés al contingut principal

Enquesta de Grau de satisfacció amb la titulació finalitzada

02 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els més de 6.000 els estudiants que culminen els estudis de Grau, de Màster universitari o de Llicenciatura/diplomatura/enginyeria a la promoció del curs 2014-2015 de la UAB estan cridats a participar a l'Enquesta de satisfacció dels titulats.
EnquestesTitulats2015

Del 22 de juny al 28 d'octubre de 2015 estarà activa, al campus virtual i a l'adreça http:www.uab.cat/enquestes, l'enquesta "Grau de satisfacció d'egressats". Poden emplenar-la tots els estudiants de grau, màster universitari, llicenciatura, diplomatura i enginyeria que hagin finalitzat els seus estudis el curs acadèmic 2014-2015.

L'enquesta s'activarà de forma individual quan l'alumne estigui en disposició de sol·licitar el títol.

L'bojectiu de l'enquesta és programar accions de millora a partir de l'anàlisi dels resultats obtinguts, per la qual cosa s'anima als titulats a respondre-la. La recollida de dades es realitzarà de manera coordinada per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i les universitats catalanes.

Els resultats de l'enquesta estaran disponibles al web d'enquestes de la UAB a principis de 2016.

Per a més informació podeu contactar amb l'Oficina de Qualitat Docent (OQD) mitjançant l'adreça electrònica enquestes.oqd@uab.cat.

Els resultats d'anteriors enquestes als titulats es poden trobar aquí.

Dins de