Vés al contingut principal

Engega el semestre Spring 2021 dels programes Preestablerts

26 gen. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El semestre Spring 2021, que finalitza el 19 d'abril, permet als estudiants triar entre 2 i 5 assignatures en anglès o en castellà de 45 hores lectives cadascuna, que poden validar per crèdits a la seva universitat d'origen.

Study Abroad Spring 2021

El passat dilluns, 25 de gener, va començar una nova edició del curs acadèmic del programa preestablert, Spring 2021, dins dels programes específics per a estudiants internacionals Study Abroad. Alumnes provinents de llocs tan diversos com Dinamarca, Alemanya, Bèlgica, la Xina, Estats Units, Japó, Brasil i Egipte han decidit no renunciar a la oportunitat de fer una estada acadèmica a l’estranger i han engegat amb ganes d’aprendre i d'expandir els seus horitzons culturals.

Els estudiants han triat assignatures sobre política, art, estudis mediterranis i economia i empresa. També poden complementar els seus estudis amb classes d’espanyol. Enguany, seguint les directrius de la UAB, les classes han començat telemàticament. En aquest sentit, Study Abroad ha adequat la impartició dels cursos al format online, tot adaptant els continguts i la metodologia docent interactiva pròpia del programa a l’entorn virtual i mantenint l’excel·lència acadèmica que els caracteritza. A més, aquesta capacitat per oferir els programes online  garanteix que els estudiants que no hagin pogut arribar a Barcelona a temps per les primeres classes, hagin pogut començar el curs des de qualsevol part del món.

Més informació sobre el programa Preestablert.

Dins de