Vés al contingut principal

'Emprèn Pitch', la primera competició de 'pitch' de la UAB, posa en joc tres viatges de cap de setmana

28 nov. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El programa UAB-Emprèn llança aquest concurs per a l'alumnat de la Universitat, en què les persones participants tindran 90 segons per fer una presentació oral de la seva idea o projecte emprenedor. Se celebrarà el proper 11 de desembre, dimecres, a les 13.00 h.
Emprèn Pitch
La UAB estrena Emprèn Pitch, la seva competició de pitch per a tot l’alumnat de grau, posgrau, màster i doctorat. Un pitch és la presentació verbal concisa d’una idea o un projecte emprenedor, i és una tècnica força utilitzada en el món empresarial en què les competències comunicatives juguen un paper determinant.

Així doncs, les persones participants a Emprèn Pitch disposaran de només 90 segons per exposar la seva pròpia idea o projecte davant d’un jurat professional i de la resta de competidors. El jurat triarà les tres millors presentacions, que es premiaran amb un viatge Waynabox de cap de setmana a una ciutat europea, assessorament del programa UAB-Emprèn i un passi directe a la competició d’emprenedoria Startup Lab UAB 2020 per continuar desenvolupant la idea. A més, se seleccionaran fins a 10 presentacions com a finalistes, que també rebran assessorament de UAB-Emprèn.

Els factors es valoraran de cada participació seran la mateixa presentació, l’originalitat i el grau d’innovació de la idea, el seu potencial impacte social o la seva viabilitat, entre altres. El jurat estarà composat per una persona representant de l’empresa Waynabox, una del programa UAB-Emprèn, una de la Facultat d’Economia i Empresa i una altra de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Emprèn Pitch se celebrarà el proper 11 de desembre, dimecres, a les 13.00 h a l’espai UAB-Emprèn (plaça Cívica, edifici RR, primera planta - damunt del bar).

Les inscripcions es poden realitzar en aquest enllaç.

Les bases legals es poden consultar en aquest enllaç.

Dins de