Vés al contingut principal

Els UABers parlen sobre els diferents graus de la UAB

18 maig 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Els nostres UABers han realitzat mini-entrevistes sobre diferents graus de la UAB perquè tu, des de casa, puguis informar-te de forma propera i personal sobre les qüestions més freqüents del grau o els graus que t'interessen.

Minientrevistes UABers

Entra al nostre Instagram i YouTube i troba resposta als dubtes més freqüents sobre el grau que vols cursar!

Si vols conèixer de primera mà l’experiència dels estudiants a la UAB, mira les mini-entrevistes que hem publicat a les nostres xarxes socials i al web de l'Especial #Queda'tACasa. En aquestes mini-entrevistes informals de UABers a UABers, els alumnes de diferents graus comenten en primera persona la seva experiència i les preguntes més freqüents que es fa un estudiant a l’hora d’escollir un grau a la UAB.

Si tens dubtes com: què s’estudia en un grau? Es fan pràctiques? On es fan? Quines sortides té? Quins itineraris pots fer dins d’un grau? Es poden fer intercanvis internacionals? Què és un doble grau? Quins graus es fan en anglès? Cal fer un màster per exercir en algun grau? Es pot viure al campus? Hi ha beques i ajuts? Els UABers entrevistats responen aquestes preguntes perquè tu, des de casa, puguis tenir una informació més propera i personal sobre el grau que t'interessa.

Et presentem els UABers que han fet les mini-entrevistes: la Carla, estudiant de Publicitat i Relacions Públiques; el David, estudiant d’Humanitats, i la Marina, estudiant de Periodisme. Ells han estat els entrevistadors que han parlat amb els UABers dels diferents graus de la UAB: el Pablo, la Míriam, el Daniel, la Paula, el Pedro, l’Helena, el Guillem, l’Alba, el Jordi, la Sara, el Marc, l’Olímpia, l’Arnau, la Martina, el Víctor, la Mireia, la Júlia, la Marta, la Carla, la Sara, la Lídia, la Queralt, l’Anna, la Montse i l’Aline.

Vols conèixer-los i saber més sobre el grau que vols cursar? Ja pots veure totes les entrevistes a:

Dins de