Vés al contingut principal

Els delegats van al teatre!

17 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Les Jornades de delegats i delegades de grup acadèmic, que se celebren dos cops l'any, ofereixen als delegats de la UAB una oportunitat única per formar-se i compartir experiències amb delegats d'altres titulacions.
Jornada de delegats 2 desembre 2015

El delegat és l’encarregat de fer el seguiment acadèmic, tan essencial pel bon desenvolupament i avaluació dels graus de la nostra universitat. És per això, i arrel d'una normativa aprovada el 2013, que la UAB els ofereix dues formacions específiques l'any, les jornades de delegats. A més, a través de la inscripció al Cens, els delegats i delegades poden gaudir de tot el suport de la universitat. El Cens de delegats i delegades de grup acadèmic neix amb la voluntat de reconèixer la tasca dels delegats i visibilitzar la figura del delegat dins la nostra universitat. El curs passat es van detectar 516 delegats a tota la universitat, i enguany aproximadament 200 delegats i delegades ja s'han inscrit al Cens per poder gaudir del suport i el seguiment que aquest els ofereix.

Les jornades són un espai de reflexió i formació pels delegats i delegades, on poden compartir experiències i dubtes amb delegats de totes les facultats de la UAB. Fruit de les jornades del curs passat, es van crear les FAQs per a delegats, una eina que pretén aclarir els dubtes més freqüents sobre la figura del delegat i la seva tasca.

Enguany, la jornada d'inici de curs, que es realitzarà el 2 de desembre a les 15h, comptarà també amb un espai de treball en grup pels delegats i delegades, a banda de tractar un tema concret relacionat amb la seva tasca. Parlarem de com es fa el relleu amb el nou delegat, de quines aspiracions tenen aquells delegats que aterren per primera vegada al Cens, i sovint a la UAB, i de les expectatives d'accés a la universitat d'aquells estudiants d'entorns més desafavorits. A més, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) i la UAB Saludable i Sostenible també participaran de la jornada.

El dia 2 de desembre, els delegats i delegades van al teatre!

Dins de