Vés al contingut principal

Els centres de la UAB donen la benvinguda als nous estudiants de grau

26 jul. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El curs 2016-2017 comença el proper mes de setembre. Els centres acadèmics de la UAB inicien la docència dels estudis de grau i organitzen sessions d'acollida per als estudiants de primer. Per conèixer amb detall la informació sobre les sessions, cal consultar el web de la facultat corresponent.
Estudiants
Durant el mes de setembre, els centres acadèmics de la UAB començaran la docència dels graus i organitzaran sessions d'acollida per als estudiants de primer que s'incorporen a la Universitat el curs 2016-2017.

L'activitat començarà el dilluns, 5 de setembre. La Facultat de Veterinària donarà la benvinguda als seus estudiants a diferents sessions que tindran lloc els dies 5 i 6 de setembre. Les classes del primer curs començaran el dia 14. El mateix 5 de setembre, començaran les classes a la Facultat de Psicologia, que oferirà les sessions de benvinguda els dies 5 i 9. La Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà els estudiants de primer el 5 de setembre i començarà la docència el dia següent, 6 de setembre. Per la seva banda, la Facultat de Ciències de l'Educació oferirà les sessions de benvinguda de les diferents carreres entre el 5 i el 7 de setembre, i iniciarà la docència el dia 8.

La Facultat de Traducció i Interpretació organitzarà les seves xerrades de benvinguda el 7 i el 8 de setembre, i donarà inici a l'activitat docent de primer el dia 12. I la Facultat de Filosofia i Lletres oferirà diferents sessions d'acollida els dies 8 i 9 de setembre i començarà la docència el dia 12.

El mateix 9 de setembre, serà a l'Escola d'Enginyeria on hi haurà la sessió d'acollida als nous estudiants, que començaran les classes el dia 12. I les facultats d'Economia i Empresa, de Biociències, de Ciències, de Dret i de Medicina organitzen les seves xerrades de benvinguda i inicien la docència de primer el 12 de setembre. El dia 12 comença també la docència a la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, que oferirà sessions d'acollida els dies 12 i 13.

Per conèixer amb detall la informació sobre les diferents sessions, cal consultar el web de la facultat corresponent.

Dins de