Vés al contingut principal

Eleccions sindicals de PAS i PDI

04 maig 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 21 de juny tindran lloc, per votació electrònica, les eleccions sindicals per escollir els representants que formaran part de la junta de PDI funcionari, el comitè d'empresa del PDI i el comitè d'empresa del PAS.

Vot online

Es farà servir el sistema de votació electrònica, que s'ha emprat en anteriors eleccions i que permet una gestió més àgil del recompte de vots, a més d'apropar l'exercici del vot als treballadors i treballadores.

El cens electoral es pot consultar a la intranet fins al 9 de maig. El día 11 es resoldran les reclamacions i el dia 15 de maig es publicarà el cens definitiu.

Durant tot el període electoral hi ha tres adreces de correu electrònic per rebre consultes i/o incidències relacionades amb el procés, una per cada col·lectiu (eleccions.pas.laboral@uab.cat per al PAS-L, eleccions.pdi.funcionari@uab.cat per al PDI-F i eleccions.pdi.laboral@uab.cat per al PDI-L).

Per a més informació:

Dins de