Vés al contingut principal

elCens de delegats i delegades tanca el seu primer curs

07 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El primer any d’implantació de elCens tanca amb 295 delegats i delegades inscrits de les 13 facultats de la UAB.
elCens
elCens de delegats i delegades de grup acadèmic sorgeix d’una normativa aprovada pel Consell de Govern de la UAB el 14 de març 2013 i per donar visibilitat i suport a la tasca que dia a dia realitzen els delegats i les delegades de la nostra universitat.

El delegat o delegada és escollit pel seu grup acadèmic i és una figura de vital importància per realitzar el seguiment acadèmic de la titulació. Actualment elCens compta amb un total de 478 grups acadèmics a la UAB i un 57,2% dels delegats i delegades de la nostra universitat hi estan inscrits.

Enguany elCens ha ofert dues jornades de formació, al novembre i al juny. Els delegats i delegades van poder compartir experiències amb companys d’altres titulacions, conèixer més a fons el funcionament de la UAB i quin suport els pot oferir, conèixer experiències de mediació a les aules de la mà d’una experta de la universitat d’Edimburg, la Dra. Gillean McCluskey, i reflexionar amb degans, deganes i coordinadors i coordinadores de titulació com s’aplicarà el 3+2 a la UAB.

Els delegats i delegades inscrits a elCens han pogut valorar i donar la seva opinió sobre aquest primer any d’implantació omplint una fitxa d’avaluació amb la qual es podrà millorar el suport a delegats i delegades.
Encara, però, queda camí per recórrer i elCens continuarà l’any vinent per arribar als més de 500 delegats i delegades de la nostra universitat.

Més informació: elCens en xifres 14/15

Dins de