Vés al contingut principal

El reconegut advocat Ignasi Costas impartirà un taller sobre 'Aspectes legals per a emprendre' a UAB-Emprèn

28 nov. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Costas és fundador del despatx d'advocats RCD i té una llarga experiència en assessorament a l'emprenedoria. La sessió formativa s'adreça a l'alumnat i les persones titulades de la UAB, és d'inscripció gratuïta i tindrà lloc el 12 de desembre, a les 13.00, a l'espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica.
Ignasi Costas
Necessites assessorament legal per iniciar el teu projecte professional? Vols ampliar els teus coneixements sobre els aspectes legals de l’emprenedoria? Ignasi Costas, advocat de referència en aquest àmbit, visitarà el Campus de la UAB per impartir un taller que doni resposta a aquestes necessitats. Serà el proper 12 de desembre, dimecres, a les 13.00 a l’espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica (primera planta de l’edifici RR, damunt del bar).

Per tal d’inscriure’s, només cal ser estudiant o persona titulada de la UAB i enviar un missatge de correu electrònic a uab.empren@uab.cat.

Costas és membre fundador del despatx d’advocats RCD (Rousaud Costas Duran), on és el responsable de Relacions Internacionals i de l'Àrea d'Innovació i Emprenedoria –que engloba les pràctiques d'iniciativa emprenedora, transferència tecnològica, venture capital i internacionalització de companyies–.

Així doncs, les persones assistents al taller tindran l’oportunitat d’escoltar i conversar amb un expert que compta amb una llarga i intensa experiència en assessorament legal a l’emprenedoria, inversió en processos de negociació i aliances estratègiques.

El taller forma part de l’oferta formativa en generació d’idees i emprenedoria que el Servei d’Ocupabilitat de la UAB, a través del seu programa UAB-Emprèn, posa a disposició de l’alumnat i les persones titulades de la Universitat amb la finalitat d’ampliar les seves competències professionals.

Dins de