Vés al contingut principal

El Ple del Consell Social aprova la candidatura de la UAB a la Distinció Jaume Vicens Vives 2015 a la qualitat docent universitària

02 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Ple del Consell Social també ha aprovat la creació de títols de màsters universitari i propi i ha estat informat sobre els processos de valorització i patents a la Universitat així com sobre el procés de creació d’empreses derivades de la UAB.
Reunió del Consell Social
El Ple del Consell Social de la UAB s’ha reunit aquest dijous, 28 de maig, per tractar temes referents a la Universitat. Una d’aquestes qüestions, ha estat la proposta de Candidatura Jaume Vicens Vives de la UAB per a la convocatòria 2015. La Distinció Jaume Vicens Vives, creada al 1996 des del departament competent en matèria d’universitats, s’atorga en reconeixement a la qualitat docent universitària i té la finalitat de premiar l’excel·lència en la docència. D’entre totes les candidatures presentades per cadascuna de les universitats catalanes, tant públiques com privades, les distincions a les candidatures guanyadores s’atorguen per Decret del Govern de la Generalitat de Catalunya. Les Distincions poden atorgar-se com a premi individual o col·lectiu. Concretament, en les universitats públiques, les presenten els consells socials. D’aquesta manera, el Consell Social de la UAB aposta pel gran valor de la qualitat en la docència universitària de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En el marc de la reunió, també s’han tractat les propostes de creació de títols de màster universitari i propi, i la modificació de la denominació de màsters propis i diplomes de postgrau. Per altra banda, s’ha acordat la desvinculació de la UAB de l’Escola Superior de Comerç i Distribució i la desadcripció de la UAB de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral, i de l’Escola Superior d’Arxivística i gestió de Documents. Així mateix, en el plenari s’han tractat temes de caire econòmic, com poden ser el seguiment del pressupost de la UAB d’enguany, l’aprovació de cessió d’ús d’instal·lacions científiques i altres espais de la Universitat, les operacions d’endeutament a curt termini de la UAB i la modificació del pressupost del Consell Social de l’exercici 2015.

Finalment, en la sessió, s’ha informat sobre la relació universitat-empresa en els processos de transferència, de valorització i patents. Així com també s’ha transmès informació sobre el procés de creació d’empreses derivades de la UAB.

Dins de