Vés al contingut principal

El màster en Tècniques d'Investigació Social Aplicada es reinventa en modalitat online

09 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El màster de la UAB en Tècniques d’Investigació Social Aplicada canvia el format i passa a oferir-se en modalitat online a partir d’aquest curs 2015-2016, any en què arriba a la 13a edició. Admissió oberta!
El màster TISA es reinventa

Atesa la creixent demanda per cursar el màster en Tècniques d’Investigació Social Aplicada per part d'alumnat procedent d’Amèrica Llatina i de l’Estat espanyol, a partir del curs 2015-2016 el màster passa a impartir-se en modalitat online, oferint així la possibilitat de cursar-lo a distància.

El màster en Tècniques d'Investigació Social Aplicada té una durada de dos anys i el seu objectiu és oferir una formació especialitzada de postgrau adreçada al coneixement i ús de les tècniques d’investigació avançades en el camp de les ciències socials i de les humanitats, amb una orientació aplicada i de professionalització.

Es tracta d'una iniciativa conjunta de l'Institut d'Estudis del Treball de la UAB, del Departament de Sociologia i Anàlisi de les Organitzacions de la UB i del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya.

Admissió oberta! Si estàs interessat/da, pots sol.licitar l'admissió al programa fent inscripció online abans del 25 de novembre.

Més informació:

Dins de