Vés al contingut principal

El màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional inaugura la 23a edició

27 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La 23a edició del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (DCEI) de la UAB arrenca el 3 de novembre amb la conferència “Estratègia d’Engagement, la comunicació del present”, a càrrec de Laura Pérez, directora de comunicació de Greenpeace.
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional presencial 23a edició

L’acte d’inauguració de la 23a edició del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional tindrà lloc dijous 3 de novembre a les 18 hores, a l’aula Carles Perelló (Sala de Graus) de l’Escola de Postgrau de la UAB. La directora de comunicació de Greenpeace, Laura Pérez, pronunciarà la conferència inaugural del màster, titulada “Estratègia d’Engagement, la comunicació del present”.

Edició rere edició el màster en Direcció i Comunicació Empresarial i Institucional ha consolidat un programa orientat a l’especialització professional dels alumnes per a adquirir la capacitat d’assumir una direcció de comunicació dintre de les empreses o institucions, dotant-los de coneixements i habilitats que els permetin gestionar eficientment la comunicació i que els capacita per a  donar a conèixer una identitat corporativa amb la finalitat de reforçar la seva imatge de marca i aconseguir consolidar la imatge pública de les entitats.

Investigacions periòdiques de seguiment dels alumnes que han finalitzat el màster indiquen que aproximadament un 90% dels titulats desenvolupen la seva feina en l’àrea de la comunicació empresarial o institucional, principalment en departaments de comunicació de empreses i institucions, agencies de publicitat, agencies de relacions públiques, etc.

L’acte d’inauguració de la 23a edició comptarà també amb la presencia del vicedegà de Relacions Institucionals de la facultat de Ciències de la Comunicació, Dr. Carles Llorens, i del cap del departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual, Dr. Juan José Perona.

Un cop finalitzada la conferència l’equip del màster DCEI retrà homenatge al Dr. Juan Benavides, Catedràtic de la Universitat Complutense de Madrid, qui també assistirà a l’acte inaugural.

Degut a la capacitat limitada de la sala, la direcció del màster prega confirmació de l’assistència, abans del dia 2 de novembre, a través de master.dcei@uab.cat.

Més informació:
Pàgina web del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional