Vés al contingut principal

El documental "Picture a Scientist" es podrà veure en linia l'11 de febrer

27 gen. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’Institut de Neurociències i la Unitat de Cultura en Viu de la UAB han organitzat el visionat en línia del documental Picture a Scientist el proper 11 de febrer, dia de la dona en la ciència. El documental estarà disponible durant tot el día per a les persones que s'hi inscriguin.

Cartell Documental

En el documental, una biòloga, una química i una geòloga expliquen les seves experiències en el mon científic -superant assetjament, discriminació institucional i anys de menyspreus-, per revolucionar la cultura científica. Aquí es pot veure el trailer

Ja s'han fet visionats del documental a moltes universitats i centres de tot el mon, (Harvard, Max Planck Institute, a la NASA...), però aquesta serà la primera vegada que el documental arriba a Espanya.

Totes aquelles persones interessades en veure’l s’han de registrar en aquest enllaç. El dia 10 rebran un link i una contrasenya que podran fer servir per visionar el documental durant el dia 11, a qualsevol hora.

Dins de