Vés al contingut principal

El dia 17, matrícula dels assignats a partir de la 2a preferència

10 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Si t’han assignat entre la 2a i la 8a preferència i fas el tràmit d’assignació definitiva -el dia 14 és el darrer dia-, la matrícula a la UAB serà el dia 17 al matí. L’hora assignada a cada estudiant es publicarà el dia 16 a l’apartat “la teva matrícula” del web dels estudis.
Matrícula
Si t'han assignat entre la segona i la vuitena preferència, pots acceptar com a definitiva la plaça assignada mitjançant el tràmit "assignació definitiva" (entra al web https://accesnet.gencat.cat i selecciona el botó "Assignació definitiva") i matricular-te el 17 de juliol. Si la teva primera preferència és venir a la UAB però ara t’han assignat una altra opció de preinscripció, no et desanimis i espera’t a la reassignació del 23 de juliol. En aquest segon cas, no cal fer cap tràmit.

Si, en aquesta segona assignació t’han assignat entre la segona i la vuitena preferència i vols intentar millorar la teva assignació, cal que seleccionar el botó “Continuar en el procés de reassignació de places”. Pots fer la sol·licitud encara que et matriculis de la preferència que t’han assignat el dia 23 de juliol.

Pel que fa a la Facultat de Filosofia i Lletres, els estudiants que han renunciat a la reassignació de places i es matriculen el dia 17 han de: 1. consultar el web de la Facultat, a l'apartat de notícies, el contingut de Presentació de la sessió d'informativa; 2. els alumnes de qualsevol filologia, han de passar per consergeria a les 9,30 h i, a les 10 h, anar a l'aula d'informàtica; 3. els alumnes de la resta de titulacions de la Facultat, han de passar per consergeria a les 10,30 h i, a les 11 h, dirigir-se a l'aula d'informàtica.

Assistència a la matrícula

El procés de matrícula pot requerir la realització de tràmits addicionals previs i/o posteriors. Per això, la UAB posa a la disposició dels nous estudiants el manual de matrícula i el web de matrícula. La UAB ha desenvolupat també un simulador de preus de matrícula amb l'objectiu d'orientar els alumnes sobre el preu total de la seva matrícula a partir dels preus fixats per la Generalitat.

Per resoldre qualsevol dubte, la UAB ofereix un servei d'atenció telefònica sobre matrícula -93 581 11 11- operatiu de 10 a 18 h, de dilluns a divendres.

Dins de