Vés al contingut principal

El Cor i l'Orquestra de la UAB presenten “Sensibile e giocoso”

12 des. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Concert de Nadal d’enguany porta el títol de “Sensibile e giocoso”, ja que contrasta peces sensibles amb enèrgiques. Interpretaran peces de Cristòfor Taltabull, Orlande de Lassus, Vicent Martí i Soler, Les luthiers, Henry Purcell, Frederic Mompou i Eduard Toldrà, entre d’altres.

Imatge concert nadal
Com cada any, el Cor i la Orquestra de la UAB ofereixen un concert per a celebrar l’arribada de les festes de Nadal i acomiadar l’any 2014. Sota la direcció de Poire Vallvé (cor) i Jesús Badia (orquestra), el concert porta de títol “Sensibile e giocoso”, on s’interpretarà un repertori que contrasta composicions més sensibles amb d’altres de més extravertides. Tindrà lloc el 18 de desembre, a les 14 h, a la Sala Teatre de la UAB.

En el concert sonaran peces de les obres d’autors com, entre d’altres, Cristòfor Taltabull (1888-1964), compositor i pedagog musical català; Orlande de Lassus (1532-1594), compositor de l’escola francoflamenca del Renaixement tardà i un dels músics europeus més influents de segle XVI; Les luthiers, grup humorístic i musical argentí creat el 1967 per Gerardo Masana; Vicent Martí i Soler (1754-1806), compositor valencià que va estrenar més de trenta obres a Nàpols, Viena i St. Petersburg; Henry Purcell (1659-1695), compositor anglès del Barroc considerat un dels més grans compositors britànics; Frederic Mompou i Dencausse (1893-1987), compositor català conegut per les seves peces per a piano sol, o Eduard Toldrà i Soler (1895-1962), músic i compositor català, fundador del quartet de corda Renaixement i una de les figures més importants de la música catalana de mitjans del segle XX.

L’entrada és gratuïta i està dirigit a tota la comunitat universitària.

Dins de