Vés al contingut principal

El concurs ExpoNaturaUAB obre una exposició virtual amb els participants de la seva nova edició

11 juny 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El concurs està organitzat des del Departament de Biologia Animal de la Universitat Autònoma de Barcelona i les seves primeres edicions es remunten a finals dels anys 80.

Imatge ExpoNatura 2020/21

El certamen de fotografia animal ExpoNaturaUAB ha publicat virtualment al seu bloc les imatges que han format part de la seva nova edició en 2021. Aquesta galeria virtual es troba disponible a la pàgina web del concurs des del dia 15 de juny, data en la qual també es va publicar la llista completa de les mostres guardonades. ExpoNatura és un concurs anual de fotografia dut a terme des del Departament de Biologia Animal de la Universitat Autònoma de Barcelona que busca fomentar la col·laboració entre els membres de la comunitat universitària i la natura dins l'àmbit de la fotografia.

El primer lloc ha estat per Galdric Mossol Clos (estudiant del Grau de Biologia Ambiental) per la seva fotografia "Elegància i Vulnerabilitat". El jurat també ha atorgat el segon premi a Jordi Bartolomé Filella (del Departament de Ciència Animal i dels Aliments) i la seva obra "Paisatge amb linx". Per la seva banda, "Mamba verde", de Anibal Bé Amorós (alumni del Màster de Periodisme de Viatges), ha estat la imatge guardonada amb el bronze. Les aportacions d'aquests i la resta de participants poden ser visualitzades en l'exposició virtual del bloc del concurs.

ExpoNatura neix a finals dels anys 80 a la Universitat Autònoma de Barcelona (entre 1986 i 1989). La iniciativa va ser duta a terme per primera vegada per diversos estudiants de doctorat interessats en el camp de la fotografia de la natura en col·laboració amb la Facultat de Ciències, el Vicerectorat de Relacions exteriors i Campus. Des de llavors aquesta competició ha rebut una edició anual en la qual els estudiants de tota la comunitat UAB han pogut mostrar la seva originalitat i visió particular del món animal. L'edició de l 'any 2021 és la primera del concurs que se celebra de forma telemàtica després que l'any passat hagués de ser cancel·lada a causa de les restriccions de la pandèmia.

Un muntatge de vídeo amb les obres de tots els participants serà projectat a l'entrada sud de la Facultat de Biociències. Per descobrir més informació sobre ExpoNatura i conèixer al detall les bases del concurs de cara a les seves pròximes edicions, pots visitar la seva pàgina web.

Dins de