Vés al contingut principal

El concurs d'aplicacions mòbils SAP InnoJam arriba a la UAB

26 gen. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El concurs SAP InnoJam vol premiar els estudiants amb més creativitat a l'hora de desenvolupar aplicacions per a la tecnologia 5G. SAP és una multinacional alemanya dedicada al disseny de productes informàtics de gestió empresarials.
ConcursInnoJam
El concurs SAP InnoJam busca estudiants amb habilitats tècniques: que tinguin fluïdesa en el llenguatge de programació Java i JavaScript, i preferiblement també en SAPUI5. A més, també hauran de tenir coneixements en l'ús d'HTML, així com habilitats en l'ús de SQL. Seran persones que hauran de treballar en equip.

El concurs tindrà lloc a la UAB, del 28 al 30 de gener, i consistirà en premiar la creativitat dels estudiants d'Enginyeria en el desenvolupament d'aplicacions mòbils, per a l'era 5G amb la tecnologia SAP.

SAP és una empresa multinacional alemanya dedicada al disseny de productes informàtics de gestió empresarial, tant per a empreses com per a organitzacions i organismes públics.

SAP es troba, en aquests moments, al centre de la revolució tecnològica actual. Com a líder de mercat en programari d'aplicacions per a empreses, SAP ajuda a les organitzacions a combatre els efectes de la complexitat, generar noves oportunitats per a a innovació i el creixement, i mantenir-se al capdavant de la competència.

Més informació:

SAP InnoJam Barcelona