Vés al contingut principal

'El color del azafrán' tanca la programació cultural del mes de març a la Sala Teatre

06 feb. 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Sala Teatre UAB acollirà durant el mes de març tres obres teatrals (“La primera i les mestres de la República”, “El Pa Nostre de Cada Dia” i “El color del azafrán”) i un espectacle instrumental  del quartet de flautes “Neuma”. Tots els espectacles tenen entrada gratuïta limitada a l’aforament de la sala i formen part del nostre carnet cultural.

el color del azafran

La programació a la Sala Teatre UAB comença el dimarts 5 de març a les 13 h amb “La primera i les mestres de la República”, una obra que homenatja la primera alcaldessa de Catalunya, Nativitat Yarza Planas, que va exercir a Bellprat, i a les mestres que van trencar barreres i van ensenyar a pensar durant la Segona República. L’obra està interpretada per Joan Valentí “Nan”, i dirigida per David Pintó.

L'endemà (dimecres 6 de març) tindrà lloc a les 10 i a les 16 h una obra instrumental del quartet de flautes “Neuma”, format per Anna Pujol, Raquel Díaz, Alejandra Villalonos i Estela Córcole, i dirigit per Abel Coll. Al llarg de la interpretació representen els quatre elements que conformen la terra, el foc, l’aire i l’aigua a través de les flautes travesseres.

cartell neuma

El dimecres 13 de març, a les 13:30 h, arribarà “El Pa Nostre de Cada Dia”, una obra basada en una peça de Bertolt Brecht que relata una situació de crisi econòmica en un barri qualsevol on esclata una lluita per menjar. L’obra planteja les corrupcions humanes transversals a totes les classes socials i els valors compartits pel gruix d’una societat en decadència. L’obra és dirigida per Pepa Calvo, adaptada i traduïda per Eva Fructuoso i la mateixa Calvo i interpretada per la companyia Teatre del Repartidor.

Imatge de "El Pa Nostre de Cada Dia"

Finalment, el dimarts 19 de març, a les 15:30 h, la companyia inclusiva “Dieguitos y Mafaldas”, formada per joves estudiants d’arts escèniques i membres de la fundació L’Estel de Terrassa, una associació pro persones en risc d’exclusió social, formada per persones amb discapacitat intel·lectual interpretarà “El color del azafrán”. La peça és un relat entre ficció i realitat que mostra les diferents etapes de la vida: la infantesa, la maduresa i la vellesa, i està creada per Lucena Fernández, qui és l’escriptora dels 48 relats, i per Guifré Baró, qui ha teatralitzat i escenificat els textos.

Imatge companyia d'el color del azafrán

Si voleu més informació sobre la nostra activitat, els tallers artístics o la programació cultural podeu contactar amb nosaltres mitjançant l’adreça electrònica cultura.enviu@uab.cat o les nostres xarxes socials, així com subscriure-us al nostre canal de Telegram @culturaUAB

Dins de