Vés al contingut principal

El col•lectiu Club Alpí Universitari protagonitza la nova exposició del Centre de Recursos per a Col•lectius

18 gen. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Al Centre de Recursos per a Col·lectius periòdicament es realitzen exposicions dels col·lectius que formen part d’elDirectori per tal de mostrar la seva activitat a la comunitat universitària. Aquesta vegada el protagonista de l'aparador és el Club Alpí Universitari (CAU).

Club Alpí Universitari
El Club Alpí Universitari (CAU) de la UAB és un col·lectiu d'alpinisme que organitza trobades, excursions i activitats relacionades amb la muntanya. El seu principal objectiu és crear un punt de trobada dins el campus universitari per a organitzar excursions i gaudir de la muntanya amb bona companyia. A més, es tracta d'un col·lectiu obert a tothom, l'únic requisit és ser un amant de l'alpinisme.

A l'exposició del Centre de Recursos per a Col·lectius hi ha muntada una de les tendes que utilitzen en les seves rutes més llargues, els mosquetons, cordes i altres estris necessaris i indispensables per tenir-ho tot controlat i poder gaudir com cal de la natura. A més, també s'hi poden veure fotografies realitzades pels propis membres del CAU en les seves excursions més gelades i més primaverenques, en les quals els podem veure fent un cim, descansant en petits refugis, travessant muntanyes cobertes de neu, contemplant vistes espectaculars o iniciant rutes per les fantàstiques muntanyes de Montserrat.

Si et vols apuntar a les seves trobades i sortides, el col·lectiu es reuneix cada dilluns a les 13.30 h a l'Hotel d'Entitats de la Sala Annexa de la UAB, o bé pots contactar amb ells a través del correu electrònic (clubalpi.uab@gmail.com) o les seves xarxes socials.

Si formes part d'un col·lectiu inscrit a elDirectori i voleu ser els pròxims en decorar l’expositor del Centre de Recursos, podeu enviar un correu electrònic a suport.participacio@uab.cat

Dins de