Vés al contingut principal

El Club d'Emprenedors de l'Escola d'Enginyeria estrena nova pàgina web

09 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb aquesta web (www.eeempren.com), el Club d'Emprenedors vol donar-se a conèixer als estudiants de l'Escola d'Enginyeria i explicar els serveis que ofereix i totes les activitats que realitza.
El Club d'Emprenedors de l'Escola d'Enginyeria
El Club d'Emprenedors de l'Escola d'Enginyeria (www.eeempren.com) té com a principal objectiu incentivar l'emprenedoria dins de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona. Està està format per estudiants i professors que tenen una inquietud, són curiosos i volen formar-se per aprendre el procés de creació d'una empresa. Albert Gil López, coordinador del Club destaca: "Apostem perquè sigui un servei on els estudiants interessats en aprendre a emprendre i conèixer el món de l'empresa es puguin adreçar i rebin orientació".

El Club ofereix tot un seguit de serveis i està present en l'organització de diferents activitats durant el curs acadèmic. Col·labora amb d'altres entitats i institucions de la universitat per oferir tallers per a desenvolupar habilitats empresarials, xerrades d’emprenedors que expliquen les seves experiències, debats, visites a empreses, premis a l'emprenedoria.

Dins de