Vés al contingut principal

El Claustre de la UAB posa en marxa la comissió redactora dels Estatuts

10 jul. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 13 de juliol tindrà lloc una sessió extraordinària del Claustre en la qual s'elegiran els membres de la Comissió redactora dels nous estatuts de la UAB, així com l'aprovació de les seves normes de funcionament i del procés d'elaboració. En aquesta ocasió, el Claustre es reunirà en línia mitjançant la plataforma Microsoft Teams.

Claustre de la UAB

La Comissió redactora incorporarà quatre membres en representació de cadascun dels tres col·lectius de la comunitat universitària: personal docent i investigador, alumnat i personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis.

La redacció de nous estatuts està motivada pel desplegament de la Llei orgànica del sistema universitari (LOSU), que va entrar en vigor el mes d'abril passat i sobre la qual ja va informar el rector, Javier Lafuente, a la reunió ordinària del Claustre del mes de maig passat.

El Claustre és l'òrgan màxim de representació de la comunitat universitària i es renova cada quatre anys, a excepció del sector dels estudiants, que ho fa cada dos. Es reuneix com a mínim dues vegades a l'any per debatre les línies generals d'actuació de la Universitat, controlar la gestió dels càrrecs i impulsar l'activitat normativa d'altres òrgans de govern.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Pau, justícia i institucions sòlides
  • Educació de qualitat
  • Ciutats i comunitats sostenibles