Vés al contingut principal

Eduard Rojo i Joan Torrent conversen sobre intel·ligència artificial i relacions laborals

06 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La xerrada “Intel·ligència artificial i relacions laborals” analitzarà com la IA afecta a totes les fases o etapes de la vida laboral. Tant en la selección del personal com en la prestació de serveis i en la finalització de la relació laboral.
Ilustració sobre la inteligència artificial
El proper dijous 27 de febrer, a les 18:30 hores, es realitzarà una xerrada amb el títol “Intel·ligència artificial i relacions laborals” al Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya 10, Barcelona). L'associació AmicsUAB és qui organitzarà l’esdeveniment que comptarà amb la participació de Eduard Rojo, catedràtic de dret del treball i de la Seguretat Social de la UAB, i Joan Torrent, professor d’Estudis d’Economia i Empresa de la UOC.

Joan Torrent és expert en coneixement, creixement i desenvolupament econòmic, eficiència i competitivitat empresarial en tot l’entorn TIC. Lidera el grup de recerca i2TIC (Grup de Recerca Interdisciplinària sobre les TIC). Eduardo Rojo, a banda de la seva tasca docent, comparteix el seu coneixement per mitjà del seu blog. On "debat, en termes intel·lectuals, sobre el món del treball".

Es tractaran els processos de reclutament, com s’organitzen les condicions de treball i de quina forma es distribueixen. També com es poden adoptar les decisions d’extingir la relació laboral per incompliment de criteris de rendiment definits pels algoritmes.

En el context de les jornades Universitat Opina la associació AmicsUAB ha organitzat aquesta xerrada. AmicsUAB és una entitat que vol acollir a tot aquell que vulgui ser amic de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ja siguin estudiants, exestudiants, professors, investigadors o qualsevol que vulgui formar part de la família UAB. Vol ser ser un pont de coneixement entre la universitat i la societat, oferint serveis als socis i les empreses.

Dins de