Vés al contingut principal

Dos estudiants de la UAB, seleccionats per participar a 'Imagine Express 2020'

04 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Sofía Altuna, estudiant internacional de Comunicació Social en estada d'intercanvi a la UAB, i Hamza Díaz, alumne del doble grau en Enginyeria Informàtica i Sistemes de Telecomunicació, són els dreamers que pujaran al tren de l'emprenedoria Barcelona-París del 21 al 23 de febrer.
Dreamers UAB 2020
L'organització d'Imagine Express ha seleccionat dos participants (dreamers) de la UAB per participar en l'edició d'enguany d'aquest concurs, que vol descobrir i promoure el talent innovador i emprenedor en el sector de la telefonia mòbil. La iniciativa compta amb el suport de la UAB i del seu Consell Social a través del programa UAB-Emprèn.

La dreamer Sofía Altuna és estudiant de Comunicació Social de la Universitat Austral de l'Argentina i aquest semestre es troba en estada d’intercanvi a la Facultat de Ciències de la Comunicació. Té experiència en el desenvolupament i la implementació d'estratègies de màrqueting digital per a organitzacions, i també en l'elaboració de contingut audiovisual per a mitjans sostenibles. Altuna té un esperit “proactiu, curiós i entusiasta” que vol esmerçar en desafiaments socials i sostenibles.

Per altra banda, el dreamer Hamza Díaz és estudiant del doble grau en Enginyeria Informàtica i sistemes de Telecomunicació. Ha fet de data scientist i desenvolupador full stack a Accenture durant més de dos anys i ha estat CTO d’una startup de patinets elèctrics. Actualment, treballa com freelance en més de 20 projectes culminats amb èxit a nivell mundial. Així doncs, Díaz és un emprenedor que treballa amb una gran varietat de tecnologies d’èxit i manté una actitud de constant aprenentatge “per crear i innovar”.

Durant la competició, que tindrà lloc en un viatge de tren entre Barcelona i París, ambdós participants de la UAB s’integraran en equips de tres membres per desenvolupar una aplicació mòbil adreçada als sectors estratègics de la sostenibilitat, les ciutats intel·ligents, la salut o l'economia circular. Les idees es presentaran a la capital francesa, on s'escollirà el millor equip de cada categoria: els quatre rebran finançament i mentoria per desenvolupar el seu projecte.

Un cop a Barcelona, els projectes es presentaran al Mobile World Congress i s’instal·laran en incubadores de la ciutat per al seu desenvolupament.

Dins de