Vés al contingut principal

Doctorat internacional per a la professora Maydo Arderiu

04 oct. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La tesi doctoral de la professora, que imparteix diverses assignatures en l'àmbit de les Ciències Empresarials i Econòmiques en el programa Preestablert de Study Abroad, versa sobre la relació entre vocació i productivitat.

Maydo Arderiu - Study Abroad

Maydo Arderiu, professora de les assignatures Developing Creativity & Creative Cultures in Organisations; Human Resources Management; The Creative Economy; i Managerial Skills for International Business, del programa Preestablert dels Programes Específics per a Estudiants Internacionals de la UAB, Study Abroad, va obtenir el passat mes de juny el grau acadèmic de doctora, amb la menció de Doctor Internacional, a la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), després de la defensa de la seva tesi doctoral: “It’s in my blood. Examining the link between calling and productivity at work", que va ser qualificada cum laude.

L'objectiu de la tesi és intentar aportar claredat a la relació entre la vocació i la productivitat, i planteja una sèrie de recomanacions d'aplicació pràctica per tal que les empreses puguin oferir als seus treballadors/es una feina significativa, amb un component vocacional, i així incrementar la seva satisfacció vital.

Richard Turner, director, i Elaine Heyes, coordinadora acadèmica, van ser presents en representació de l'equip de Study Abroad.

Dins de