Vés al contingut principal

Dia Internacional de la Dansa a la UAB

08 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper dilluns 29 d’abril, a les 12:30 h, a la Plaça Cívica de la UAB, l’Aula de Dansa i la companyia Los Moñekos presentaran tres peces curtes per tal de celebrar el Dia Internacional de la Dansa amb la comunitat UAB.
Imatge Notícia Dia Internacional de la Dansa
Com ja és tradició, la UAB celebra el Dia Internacional de la Dansa tot oferint a la comunitat UAB un programa de peces curtes dels grups de dansa de la universitat mateixa i un duo professional convidat.

Enguany, comptarem amb l’actuació del tallers d’iniciació i nivell mig de Dansa Contemporània de la UAB, sota la direcció de David Nóvoa i Laia Santanach, respectivament, i la peça “We-Ding!” de la companyia Los Moñekos. D’altra banda, també actuarà el grup musical Ramé.

Les alumnes Dansa Contemporània (iniciació), dirigides per David Nóvoa, faran una mostra del treball realitzat a classe donant forma a “SCLAT”, una coreografia de 7 minuts on s’hi podran veure frases de moviment treballades durant el curs.

Dark Red” és la coreografia que presenten les alumnes del taller de Dansa Contemporània (nivell mig) sota la direcció de Laia Santanach. Aquesta peça és una al·legoria de les injustícies humanes contemporànies, de les quals tots en formem part, malgrat sovint ens les mirem des d’una distància silenciosa.

Finalment, la Companyia professional Los Moñekos, formada per Sarah Anglada i Miguel Fiol, interpretarà “We-Ding!”, on dues núvies vestides de blanc es troben, cara a cara, a la mateixa església. A ritme de reggaeton, amb lliga i vel, aquestes dues núvies amb barba lluitaran per la seva presa. Espectacle de carrer per a tots els públics, on conflueixen la dansa, el teatre, l’humor i l’amor. I sobretot no us oblideu de portar l’arròs!

D’altra banda, la jornada començarà amb l’actuació dels Ramé, banda de música acústica força eclèctica que interpreta cançons pròpies i versions, tant en català, castellà com anglès.

Veniu i gaudiu de la dansa amb nosaltres!

Horari:
Actuació musical Ramé a les 12.30 h.
Grup d’Iniciació a la Dansa contemporània a les 13.15 h.
Grup de Dansa Contemporània Nivell mig a les 13.30 h.
We-Ding! de la cia. Los Moñekos a les 14 h.

Cultura en Viu
Edifici L'Àgora