Vés al contingut principal

Dani Serralta imparteix una conferència sobre Àfrica i els animals en perill d'extinció

24 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dani Serralta, expert africanista, compromés amb la protecció dels animals, farà una xerrada amb l'objectiu de mostrar els problemes de la caça furtiva, les causes d'aquesta situació i els projectes en marxa que busquen salvar als animals en risc d'extinció.
Imatge Dani Serralta
Dani Serralta, guia de viatges d'aventura, expert africanista i compromés amb la protecció dels animals, impartirà la xarrada “Àfrica en perill d'extinció” amb l'objectiu de mostrar els problemes de la caça furtiva, les causes d'aquesta situació i els projectes en marxa que busquen salvar als animals amb el risc de desaparéixer. La jornada, organitzada pel Gabinet de Comunicació i Educació de la UAB i el Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació, es durà a terme divendres 6 de març, a les 12h, a la sala de juntes de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Serralta és conegut per ser el director d'operacions d' Ankawa Safari, una empresa especialitzada en viatges d'aventura que organitza viatges per tot el sud, est i centre d'Àfrica. Coneixen tot el continent africà i busquen fer viure als viatgers “el safari de la seva vida”. A més, l'empresa és reconeguda pels projectes d'ajuda humanitària i lluita per la protecció de la fauna salvatge a Àfrica.

“La població de lleons en llibertat ha disminuït en un 50% en els últims 25 anys i ha desaparegut el 98% dels rinoceronts del món des de 1960. Queden menys de 1.000 goril·les en llibertat i cada any es caça furtivament quasi un 10% de la població d'elefants. La situació en algunes espècies animals africanes és realment crítica. Existeix un problema i múltiples solucions. Des de la tecnologia més avançada fins a la lluita en primera línia. L'educació social, el compromís governamental i els esforços privats poden ser algunes de les solucions”, comenta Serralta.

És el tercer any consecutiu que Serralta es dedica a impartir xarrades en diferents ciutats d'Espanya, presentant i compartint dades i informació que permeten conscienciar sobre el problema de la caça furtiva que es viu a Àfrica i plantejar possibles solucions.

Dins de