Vés al contingut principal

Cristina Serrano i Remo Suppi donen eines per a la seguretat a la xarxa

11 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Cristina Serrano, professora de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, i Remo Suppi, del Departament d’Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius de la UAB, parlaran el proper dia 15 de maig a Rubí sobre seguretat i privacitat a la xarxa.
Noi treballant amb un ordinador
El proper divendres 15 de maig la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí (carrer Aribau, 5) acollirà la xerrada sobre seguretat i privacitat a la xarxa organitzada per l’Associació d’Amics de la UAB. El debat el protagonitzaran Cristina Serrano, professora de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral (EPSI) de la UAB i advocada de NEOLEGIS, i Remo Suppi, professor del Departament d’Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius de la UAB. La sessió començarà a les 19 h i serà moderada per Francesc Cayuela, membre de la Junta de l’Associació d’Amics de la UAB i consultor informàtic.

El segle XXI és una època plena de canvis i oportunitats pel que fa a l'evolució tecnològica, una situació que a la vegada comporta tot un seguit de nous reptes, problemes i situacions difícils.

Per abordar-ho, el debat tractarà la privacitat i la seguretat a Internet, la suplantació d'identitat, també es parlarà la Llei Orgànica de Protecció de Dades i del dret a l'oblit i de les noves fronteres que s’obren amb una via de comunicació tan directe i estesa com el WhatsApp. I sobretot, de què podem fer com a usuaris per intentar evitar les diferents situacions problemàtiques i poc segures a les que ens enfrontem.

Dins de