Vés al contingut principal

Cristina Serrano i Remo Suppi disserten sobre la seguretat a la xarxa

11 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Cristina Serrano, professora de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, i Remo Suppi, del Departament d’Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius de la UAB, parlaran el proper 18 de juny, a Barcelona, sobre seguretat i privacitat a la xarxa.
Noi treballant amb un ordinador
El proper 18 de juny, la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya, 10. Barcelona) acollirà una segona edició de la xerrada sobre seguretat i privacitat a la xarxa organitzada per l’Associació d’Amics de la UAB. Hi participaran Cristina Serrano, professora de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral (EPSI) de la UAB i advocada de NEOLEGIS, i Remo Suppi, professor del Departament d’Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius de la UAB. L'acte començarà a les 19 h i serà moderat per Francesc Cayuela, membre de la Junta de l’Associació d’Amics de la UAB i consultor informàtic.

El segle XXI és una època plena de canvis i oportunitats pel que fa a l'evolució tecnològica, una situació que a la vegada comporta nous reptes, problemes i situacions difícils. Per abordar-ho, el debat tractarà sobre temes com la suplantació d'identitat, la Llei Orgànica de Protecció de Dades, del dret a l'oblit o les noves fronteres que s’obren amb una via de comunicació tan directe i estesa com el WhatsApp. Es parlarà també de com els usuaris poden evitar les diferents situacions problemàtiques i poc segures a les que s'enfronten a la xarxa.

Dins de