Vés al contingut principal

Convocatòria oberta per accedir a infraestructures de biotecnologia industrial de primer nivell

30 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El projecte europeu IBISBA 1.0 (Industrial Biotechnology Innovation and Synthetic Biology Accelerator 1.0), en què participa la UAB, ha obert la segona convocatòria de projectes, que ofereix l’accés subvencionat a instal·lacions de recerca de biotecnologia industrial a personal investigador d’universitats, centres de recerca i empreses. La data límit per participar-hi és el proper 26 de maig.
2a convocatòria IBISBA
Mitjançant el seu programa d’accés transnacional, l’IBISBA 1.0 ofereix a usuaris externs  l’accés subvencionat a un ampli ventall d’instal·lacions especialitzades en biotecnologia industrial, tecnologies de gamma alta i serveis innovadors, que inclouen una contribució als costos de viatge i de subsistència dels usuaris. A més, els usuaris escollits també tindran l’acompanyament continu per fer madurar la seva tecnologia, fins a nivells avançats.

El període de sol·licitud estarà obert fins al proper 26 de maig al web del projecte.

L’IBISBA reuneix infraestructures de setze universitats i centres d'investigació europeus, entre elles la UAB, que posa a disposició del projecte la Planta Pilot de Fermentació i diferents laboratoris del Departament d'Enginyeria Química Biològica i Ambiental. L'objectiu del projecte, que durarà quatre anys i té un pressupost de cinc milions d'euros, és desenvolupar projectes innovadors que augmentin l'eficiència, competitivitat i sostenibilitat dels bioprocessos i, alhora, promoure la transició cap a la bioeconomia.

Dins de