Vés al contingut principal

Conferència sobre el control de la fertilitat en animals silvestres

21 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Giovanna Massei, ecòloga del National Wildlife Management Centre, Animal and Plant Health Agency (APHA) oferirà la conferència “Fertility control to mitigate human-wildlife conflicts: applications for an overcrowded continent” el proper dimecres, 27 d’abril, a les 13 h, a la Facultat de Veterinària.
Exemplar de senglar
Giovanna Massei, coordinadora també de l’entitat nord-americana NWMC a Europa i responsable de gestionar a nivell mundial els conflictes entre els humans i els animals silvestres, és referent internacional en la qüestió de la contracepció com a eina de maneig d’animals silvestres.

En la seva conferència, Massei oferirà una visió global sobre la situació actual d’aquests conflictes, centrant-se especialment en els que intervenen animals ungulats salvatges (porc senglars, porcs salvatges, cérvols, daines, etc.), i explicarà els diferents mètodes i productes disponibles actualment per controlar la fertilitat en aquests animals.

L’ecòloga complementarà la seva dissertació amb les conclusions de diversos estudis teòrics i pràctics aplicats a les poblacions d’ungulats silvestres i recomanacions per a la presa de decisions sobre la conveniència d’usar el control de la fertilitat per evitar la seva superpoblació.

Dins de