Vés al contingut principal

Concerts del Premi Autònoma Actua al Campus Saludable i Sostenible de la UAB

25 març 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Atenció! Amb motiu de les prediccions de pluja pel dimecres 10 d'abril, s'ajornen les actuacions pel proper dijous 11 d'abril.

El proper 11 d'abril el Campus SIS de la UAB realitzarà propostes per tal de promoure un estil de vida saludable i sostenible. Durant aquesta jornada, hi haurà una actuació musical d’un dels grups guanyadors del Premi Autònoma Actua.
Imatge Notícia Campus SIS
El Campus Saludable i Sostenible (Campus SIS) és un projecte que engloba dos plans: el Campus Saludable i el Campus Sostenible. Ambdós van adreçats a totes les persones que estudien i treballen a la Universitat. Inclouen 70 actuacions amb un elevat grau de transversalitat, que tenen com a missió millorar la salut de la comunitat universitària promovent entorns i hàbits per a un estil de vida saludable, i assolir una Universitat més sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

Entre d’altres activitats, el Campus SIS comptarà amb l’actuació d’un dels seleccionats del Premi Autònoma Actua per a la Programació Estable: el cantautor Màrius Alfambra. L’actuació tindrà lloc el proper 11 d'abril, a la Plaça del Coneixement (Facultat de Filosofia i Lletres) a les 14.00h

Màrius Alfambra, després d'un temps acompanyant a cantants com a guitarrista, inicia un projecte en solitari, guitarra acústica i veu, un format íntim on expressar les seves vivències, emocions i idees a través de cançons pròpies. El seu estil beu de clàssics del country blues com Mississippi John Hurt o Robert Johnson i del folk de Bob Dylan o Sixto Rodriguez. Les seves composicions (en català i anglès) estan influenciades pel llegat de la música americana que avui en dia representen artistes com Ben Harper, John Mayer, John Moreland, Stu Larsen o David Philips.

Dins de