Vés al contingut principal

Comunicat sobre la jornada de vaga: greus incidents a l’oficina de Treball Campus

14 maig 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Avui, un grup d’encaputxats ha destrossat l’oficina de Treball Campus. Uns vint individus, vestits de negre, han trencat a cops de maça els vidres del servei. Els danys provocats suposaran un cost econòmic de més de 50.000 euros.
UAB
Cap a les 10,30 hores, un grup d’encaputxats han destrossat l’oficina de Treball Campus (servei de la UAB dedicat a la inserció laboral i la gestió de pràctiques d’estudiants i titulats) situada a la plaça Cívica. Uns vint individus, vestits de negre i encaputxats han trencat a cops de maça i destrals els vidres de l’oficina amb els treballadors dins -alguns d’ells situats just tocant els vidres-. Posteriorment, dos dels encaputxats han entrat al local i han destrossat dos ordinadors i mobiliari de l’oficina. Es calcula que els danys provocats suposaran un cost econòmic per a la Universitat de més de 50.000 euros i el personal del servei no podrà treballar-hi durant els propers dies.

Davant d’aquesta agressió a béns i serveis públics i a la intimidació violent a treballadors de la nostra institució, la UAB reitera la seva condemna a la violència sobre les persones i sobre el seu patrimoni. La Universitat no tolerarà intimidacions i agressions contra qualsevol membre de la comunitat universitària  i  considera  inadmissibles aquests comportaments, que representen l'antítesi dels valors del diàleg i el consens que han de conformar la vida universitària i que sota cap concepte es poden considerar una expressió de “defensa” de la universitat pública..

Seguiment al campus de la jornada de vaga

El seguiment a la UAB de la vaga d'estudiants d’avui, 14 de maig, ha estat ampli, en general, tot i que desigual durant el matí.

El seguiment ha estat força important a les facultats de Ciències de la Comunicació, Ciències Polítiques i Sociologia, Ciències de l’Educació, Psicologia i Filosofia i Lletres. A les facultats de Traducció i Interpretació i Economia i Empresa, s’han impartit aproximadament la meitat de les classes.

A les facultats de Veterinària, Medicina, Ciències, Biociències, així com a l’Escola d’Enginyeria, a l’Escola de Postgrau i al campus de Sabadell, s’estan impartint les classes programades però amb una afluència menor, sobretot a les classes de primera hora, per les dificultats d’accés al campus de Bellaterra provocades per les barricades que han instal·lat piquets d’encaputxats, tant als accessos per carretera com a la sortida del Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya..

Continuarem informant i agrairem a la comunitat universitària que comuniqui qualsevol incident que es produeixi al campus.

Dins de