Vés al contingut principal

Comunicat en relació a l'acte d'homenatge al professor Oriol Junqueras

10 abr. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Comunicat del Deganat de la Facultat d'Economia i Empresa i de l'equip de govern de la UAB davant el ressò mediàtic en relació a l'organització de l'acte d'homenatge al professor Oriol Junqueras a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Davant el ressò mediàtic en relació a l'organització de l'acte d'homenatge al professor Oriol Junqueras a la Universitat Autònoma de Barcelona, el Deganat de la Facultat d'Economia i Empresa i l'equip de govern de la UAB declaren que:

1. Ni el Deganat de la Facultat ni l'Equip de Govern de la UAB han tingut, ni ara ni en cap ocasió, la voluntat de censurar la realització de cap tipus d'acte a la Universitat. La intenció sempre és trobar l'espai més adequat per a les característiques de cada sol·licitud. En aquest sentit, l'acte es farà a la Facultat de Filosofia i Lletres, d'on és professor el Dr. Junqueras.

2. Donada la complexitat de garantir la realització amb normalitat d'actes de caràcter o contingut polític, la Facultat d'Economia i Empresa, així com altres centres de la Universitat, des de fa anys té una normativa interna d'ús d'espais que preveu que els de la Facultat únicament s'utilitzin per a actes acadèmics, de recerca o institucionals. Aquest ha estat l'únic motiu per denegar l'ús de la sala de graus en aquesta ocasió, com s'ha fet altres vegades.

3. Lamentem el malentès que s'ha produït en la gestió de l'organització de l'acte d'homenatge al professor Oriol Junqueras, publicitat inicialment com "Homenatge a la democràcia", fet que va donar peu a la interpretació no acadèmica de la proposta.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 10 d'abril de 2018

Dins de