Vés al contingut principal

Comunicat de la UAB

03 maig 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Comunicat del Consell de Govern davant els fets esdevinguts el dia 24 d’abril de 2018 a causa del llançament d’un pot de fum a l’interior de la Gestió Acadèmica de la Facultat de Filosofia i Lletres.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Davant els fets esdevinguts el dia 24 d’abril de 2018 a causa del llançament d’un pot de fum a l’interior de la Gestió Acadèmica de la Facultat de Filosofia i Lletres, que va posar en risc els treballadors i les treballadores en exercici de les seves funcions laborals i el material sensible que s’hi arxiva, el Consell de Govern, reunit en sessió ordinària el dia 3 de maig de 2018, per assentiment, acorda:

•    Rebutjar el fet per ser un acte violent intolerable en el nostre campus.
•    Considerar que res no justifica posar en perill la integritat de cap membre de la comunitat universitària, en aquest cas del personal d’administració i serveis.
•    Reiterar que totes les reivindicacions tenen cabuda en el marc d’aquesta universitat, sempre que es facin amb respecte envers tots els seus membres i sense cap mena de violència.

Per tot això es compromet a vetllar per garantir la seguretat i la integritat de tota la comunitat universitària en qualsevol situació relacionada amb la seva tasca en la institució.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 3 de maig de 2018

Dins de