Vés al contingut principal

Comunicat de la UAB

27 feb. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Comunicat de l'Equip de Govern davant la vaga dels dies 1 i 2 de març.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Davant la convocatòria de vaga d’estudiants per als pròxims dies 1 i 2 de març, l’Equip de Govern de la UAB reitera que comparteix la demanda d’una rebaixa de les  taxes universitàries, tal com ha manifestat en diverses ocasions (La UAB perjudicada pel decret de taxes aprovat per la Generalitat) i, en conseqüència, entén les mobilitzacions per defensar-la.

L’Equip de Govern reclama que totes les accions en defensa de la Universitat pública i en favor de la rebaixa de taxes es facin dins d’un marc de respecte, tant envers les persones que vulguin exercir el seu dret de vaga com les que no s’hi adhereixin i també envers els treballadors de la Universitat.

L’Equip de Govern no tolerarà accions que atemptin contra la convivència entre els membres de la comunitat universitària: ni amenaces a persones, ni destrosses de béns, ni presència de persones amb la cara tapada.

Equip de Govern de la UAB

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 27 de febrer de 2017