Vés al contingut principal

Cinquena edició del curs sobre Iniciativa Emprenedora

01 oct. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'Escola d'Organització Industrial (EOI) organitza a la Facultat de Comunicació de la UAB una nova edició del curs Iniciativa Emprenedora, destinat a estudiants emprenedors de grau, postgrau i màster de la UAB. El termini d'inscripció finalitza el proper 6 d'octubre.
Curs de l'EOI sobre Iniciativa Emprenedora

El curs pretén incentivar la cultura emprenedora entre els estudiants universitaris i mostrar-los la creació d'una empresa com una alternativa atractiva enfront de l'ocupació per compte aliena. Durant quatre setmanes els participants desenvoluparan el seu potencial creatiu i innovador, alhora que es dotaran de les eines necessàries per a estudiar la viabilitat d'una idea de negoci.

Aquesta iniciativa de formació, que començarà el proper 22 d'octubre, està destinat a alumnes de Màster, Doctorat, últims anys de Grau i exalumnes dels últims 3 anys que estiguin a l'atur. Les classes es duran a terme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.

El curs està organitzat per l'Escola d'Organització Industrial (EOI) i cofinançat pel Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.