Vés al contingut principal

Ciències i Biociències organitzen un concurs per fer un mural a l'entrada sud

05 març 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Com en altres punts del campus, l'entrada sud de l'edifici C, seu de les facultats de Ciències i de Biociències, estarà decorada amb un nou mural. Per materialitzar-lo, s'ha convocat el primer concurs d'art urbà obert als membres dels centres de la UAB i de les escoles EINA i Massana.
Ciències i Biociències organitzen un concurs per fer un mural a l'entrada sud
Les facultats de Biociències i de Ciències organitzen el primer concurs d'art urbà per proposar un mural per a l'entrada sud de l'edifici C del campus sobre el tema de les ciències naturals. Es poden presentar propostes entre el 9 de març i el 17 d'abril.

La proposta guanyadora s'executarà sobre un mur interior de 5,75 x 2,75 metres. Poden participar-hi als membres de la comunitat universitària dels centres de la UAB i de les escoles adscrites Massana i EINA. El disseny guanyador, que es coneixerà el 24 d'abril, serà premiat amb 300 euros en material per pintar el mural. El jurat del concurs estarà format per representants dels deganats i dels diferents sectors (personal administratiu, alumnat i professorat) de tots dos centres.

Les propostes han de explicar la vinculació dels concursants a la UAB i ser enviades a l'adreça de correu electrònic dg.biociencies@uab.cat juntament amb una declaració que acrediti que es tracta d'una obra original, una explicació del disseny i un pressupost detallat. Les bases del concurs estipulen, entre altres punts, que els murals presentats han d'adaptar-se als espais on es plasmarà l'obra guanyadora, no poden contenir al·lusions publicitàries de cap tipus i han de respectar la senyalització i el mobiliari de la zona.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Vida terrestre