Vés al contingut principal

Busquem Youtubers per la UAB

23 set. 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Busquem 4 estudiants de grau o màster, oficial o propi, de la Facultat de Ciències de la Comunicació, que siguin fans de YouTube i les noves narratives digitals. L'objectiu: que siguin els protagonistes de la 2ª temporada de les "Visites al Campus versió Youtube" i "UABecedari", i de la nova sèrie “Tesi en 1 minut”.

Youtuber UAB

T'apassiona YouTube i les xarxes socials? Estudies a la Facultat de Ciències de Comunicació de la UAB? Oferim quatre estades en pràctiques a l’Àrea de Comunicació i de Promoció de la UAB, amb una durada d’aprox 9 mesos, del novembre al juliol, amb horari de 3 hores al dia, de matí, de dilluns a divendres, i un ajut a l'estudi de 7,46 € bruts/hora (aproximadament 440€ bruts al mes).

Després de l'èxit de la primera temporada de les "Visites al Campus versió YouTube" amb l'Anna Ventura i la Sandra Lleida i del "UABecedari" amb la Bea Ruano, busquem 4 Youtubers per protagonitzar les segones temporades. A més, posarem en marxa una nova sèrie: "Tesi en 1 minut".

Les persones seleccionades s’incorporaran amb una estada en pràctiques a l’Àrea de Comunicació i de Pormoció de la UAB, tutoritzades pels equips de Promoció i d’Àudiovisuals i Multimèdia de la Universitat, per ser les protagonistes de les noves temporades i participar en la planificació, producció, realització de guions, realització, edició i postproducció dels nous episodis. L’objectiu és apropar la universitat i el campus als futurs UABers, però parlant en la llengua dels futurs UABers, amb vídeos propers, divertits i entretinguts.

Vols ser Youtuber de la UAB? Has de ser estudiant de grau o màster de la Facultat de Ciències de la Comunicació i complir els següents requisits:

• Si ets alumne de grau, has d'estar matriculat aquest curs i has d'haver superat, com a mínim, 120 crèdits.
  • Si ets alumne de màster, has d'estar matriculat aquest curs.

Pots trobar la convocatoria a Nexus amb el número de referència 30324 o clicant al següent enllaç (cal estar registrat per a accedir-hi).

ID: 30324

Convocatòria oberta fins el 10 d’octubre. T'hi esperem!

Dins de