Vés al contingut principal

Balla, canta, actua o fes cinema a l’Autònoma

03 feb. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Inscriu-te a les activitats culturals que proposa la universitat, convalidables per crèdits ECTS o de lliure elecció. Aprèn un nou estil de dansa, entrena la teva veu o prepara’t per a fer una pel·lícula de terror. I tot això sense moure’t del campus. Fes una ullada als tallers d’aquest semestre!
Imatge cinema de terror
Anima’t i inscriu-te a alguna de les activitats culturals que proposem aquest semestre: interpretació teatral, òpera, tècnica de veu, swing, cinema de terror, cor, orquestra i dansa contemporània.
Tens ganes de fer alguna cosa a l’Autònoma a més d’estudiar? Ballar, cantar, fer teatre o aprendre cinema? Des d’ara fins el 23 de febrer ja et pots inscriure a les activitats que es proposen des de Cultura en Viu. Arrenquem, doncs el semestre amb algunes de les activitats de sempre i amb d’altres propostes innovadores.

Una d’aquestes innovacions és l’activitat Terror a la UAB. Taller de realització cinematogràfica, amb la intenció de visualitzar pel·lícules d’aquest gènere amb una explicació de coneixements pràctics i teòrics i el suport de professors especialitzats. A més, podràs realitzar el teu projecte personal de terror.

Si no t’agraden gaire els films de terror, i prefereixes ballar, t’oferim aprendre Iniciació al Swing, amb un taller destinat a aquelles persones que no han provat mai ballar a ritme de swing i tenen ganes d’aprendre els moviments, les posicions i els ritmes bàsics del Lindy Hop per a començar a ballar. I el millor de tot, no cal apuntar-s’hi amb parella.

A més del swing, també et pots apuntar a Iniciació a la Dansa Contemporània, a Iniciació a la Interpretació Teatral o al taller per a millorar la Tècnica de Veu. Recorda que, com sempre, pots inscriure’t a l’Orquestra i al Cor semestral de la UAB.

Si el que t’agrada és l’òpera, tens l’oportunitat d’apuntar-te a l’activitat Òpera Oberta, basada en la visualització d’algunes de les òperes del Gran Teatre del Liceu i el seu estudi a través de conferències de professionals. L’edició d’enguany es diu Les passions humanes a escena i amb la inscripció es podrà assistir a un assaig general de l’òpera "Carmen" i una visita a les instal·lacions del Gran Teatre del Liceu.

I si el que vols és gaudir com a públic de la programació cultural de la Sala Teatre, de la Sala Cinema i dels Espais Expositius de la UAB, apuntat a l’activitat Viu la Cultura, acredita’t amb el carnet i podràs obtenir avantatges i descomptes.

Així que no deixis passar l’oportunitat de fer una activitat cultural que t’agradi a l’Autònoma. Recorda, a més, que amb aquestes activitats pots convalidar crèdits ECTS o de lliure elecció.

Dins de