Vés al contingut principal

Assaborint altres cultures

09 set. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper dimecres 16 de setembre a les 13h es realitzarà l’International Lunch davant de la sala cinema de l’edifici l’Àgora. Serà un espai únic on el menjar és l’excusa perfecta perquè els estudiants internacionals que aquest curs estaran amb nosaltres a la UAB es coneguin i es relacionin entre ells.
Noticia dinar internacional
Qui de nosaltres no gaudeix d’un bon dinar amb amics? A qui no li agrada provar noves receptes o qui no viatja pel món sense moure’s del barri quan tasta plats de països i cultures llunyanes? Compartir taula facilita els ponts d’unió entre dues parts que d’altra manera no s’entendrien, i el menjar funciona com a vincle que uneix cultures que queden encisades per nous sabors i olors. Al cap i a la fi, la dita no s’equivoca en dir que som el que mengem i si volem compartir qui som amb els altres, quina millor manera que amb un dinar? És per això que un dels moments clau de les International Welcome Days és l’International Lunch, una activitat que aplega tots els estudiants internacionals nouvinguts a la UAB al voltat d’una taula per compartir amb la comunitat de la nostra universitat un petit tast del seu país, de la seva cultura.

Dimecres 16 de setembre, a les 13h, tots els estudiants internacionals estan convidats a portar un plat del seu país d’origen. A més, els estudiants de la UAB que participen del Mentor seran els encarregats de dinamitzar l’activitat i fer d’ambaixadors locals aportant plats típics del nostre país. I és que ja se sap que la conversa flueix millor si de mentre es degusta un plat de Kartoffelsalat, humus, tzatziki o pa amb tomàquet. Tot seguit, a les 15h a la sala d’actes de l’Àgora, es presentarà el Tàndem, una activitat oberta a tota la comunitat que aplega estudiants locals i internacionals amb ganes de practicar idiomes en grup i d’una manera diferent.

Amb el dinar internacional ens arriba a la UAB el sabor, l’olor i una mica de la cultura de països d’arreu del món. És una oportunitat única per conèixer una mica més els companys internacionals que ens visiten aquest curs i impregnar-nos de noves cultures de la millor manera: reunir-nos al voltant d’una taula.

Dins de