Vés al contingut principal

Arriba el tradicional Concert de Nadal de la mà del Cor i l'Orquestra de la UAB

14 des. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper dimarts 20 de desembre a les 14.00 h, la Sala Teatre s’omplirà de caliu i esperit nadalenc amb l’arribada del tradicional Concert de Nadal que oferiran el Cor i l'Orquestra de la UAB, enguany dedicat a la Facultat de Ciències de l’Educació pel seu 25è aniversari.
Imatge Concert Nadal Notícia
Les tradicions no s'han de perdre i el Cor i l'Orquestra de la UAB ho tenen present. Com cada any, la UAB celebra l'arribada del Nadal amb l'esperat concert, que enguany es dedica a la Facultat de Ciències de l'Educació pel seu 25è aniversari.

Com que l'ocasió és especial, també ho serà el concert. Us avancem que Quim Miranda i Joan Casals, antics directors del Cor i l'Orquestra de la UAB respectivament, dirigiran un cant comú juntament amb cantaires de la mateixa Facultat de Ciències de l'Educació.

El programa del concert serà variat: gaudirem d'autors consagrats com J. S. Bach i G.Fauré, de cançons tradicionals catalanes i de cançons modernes d'autors com els Beatles o el recentment desaparegut Leonard Cohen.

L’acte tindrà lloc el dimarts 20 de desembre a les 14.00 h a la Sala Teatre de la UAB (Plaça Cívica). L’entrada és gratuïta però limitada a l’aforament. La taquilla obrirà mitja hora abans de començar el concert. Com sempre, es prega puntualitat per respecte al públic i als cantants!

Si voleu saber-ne més... veniu a celebrar el Nadal amb nosaltres!

Per a qualsevol aclariment, dirigiu-vos a:
Cultura en Viu
Edifici L'Àgora