Vés al contingut principal

Arriba el dia central de la Setmana Saludable i Sostenible

03 maig 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Les activitats a l'aire lliure de l'acte central de la Setmana Saludable i Sostenible tindrà lloc demà dijous, 4 de maig, després del seu ajornament la setmana passada per pluja. La plaça Cívica serà el punt neuràlgic. Hi haurà la caminada i cursa, la fira sostenible, les food-trucks, entre d'altres.
EnglishPen
El programa de les activitats el dia central de la Setmana Saludable i Sostenible 2017 serà el següent:

10:00-17:00 h. Food trucks saludables i sostenibles. Eix Central.

10:30-15:00 h. “Revisa’t la vista i la dieta "al dispensari.

11:00-14:00 h Taller “Aprenem a fer massatge cardíac i la tècnica de la reanimació cardiopulmonar” A la carpa de la Creu Roja a la Plaça Cívica.

12:00-15:00 h. Fira Campus SiS a la plaça Cívica; punt d’informació:10-15 h.

12:00-14:00 h. Activitat “Juga a bàsquet en cadira de rodes amb Global Basket UAB”. A la Plaça Cívica.

12:00-15:00 h. Revisa gratis la teva bici i informa’t del nou Servei BiciUAB. A la Plaça Cívica.

13:00-15:00 h. Activitat: ” L’odissea diària” (gimcana organitzada pel voluntariat de salut). A la carpa de la FAS, a la Plaça Cívica.

13:20 h. Benvinguda del dia central de la Setmana Saludable i Sostenible, a càrrec d’en Carles Gispert, Vicerector d’Economia i de Campus, a la Plaça Cívica.

13:30-14:15 h. “Cursa popular saludable”. Sortida de la Plaça Cívica.

13.35-15:00 h. Caminada “La ruta de les rieres” (ruta participativa), de 5,7 Km. Sortida de plaça Cívica.

En total la Setmana Saludable i Sostenible ha tingut una cinquantena d'activitats, amb un gran èxit de participació, que han inclòs tallers de revisió de la vista o per deixar de fumar, sessions de risoteràpia, bàsquet en cadira de rodes, zumba, màster classs de cyciling, pàdel, tennis taula, xerrades sobre aspectes com l'alimentació, motivació o comunicació, entre moltes d'altres.

La UAB consolida així la celebració d’una setmana pensada per a promocionar entre la comunitat universitària activitats que afavoreixin l’adquisició d’hàbits saludables i sostenibles. L'any passat hi van participar més de 2.000 persones. Enguany ha arribat a la vuitena edició.

Podeu compartir les fotos a Instagram amb el hashtag #SaludableiSostenibleUAB

Dins de