Vés al contingut principal

Aquest Carnaval sigues un Superheroi

05 feb. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El col·lectiu Atelier de la UAB, juntament amb la col·laboració de la Unitat de Dinamització Comunitària, ha organitzat un taller de confecció de disfresses sota la temàtica de “SuperHerois”.
Súper-Props
Si l’any passat els protagonistes de la festa de Carnaval de la UAB van ser els Kigurumis, en aquesta ho seran els superherois!

El col·lectiu Atelier de la UAB, juntament amb la col·laboració de la Unitat de Dinamització Comunitària, ha organitzat un taller de confecció de disfresses de superherois sota el nom de Súper-Props. Durant el taller es faran servir diverses tècniques i materials, amb la finalitat de poder crear tot tipus de complements, des de capes de superherois fins a logotips personalitzats.

L’activitat es realitzarà el proper 7 de febrer al Centre de Recursos de la Plaça Cívica d’11 a 18h. Les inscripcions són gratuïtes però limitades a 12 persones, i el material és a càrrec de l’organització. Els participants hauran de confirmar la seva assistència a través de Facebook i presentar-se entre les 11h i les 13h al Centre de Recursos.

De pressa, encara queden algunes places!

Dins de